carolien-aroundtheworld.reismee.nl

down under

Na de nodige vertraging (voor niets om half 4 opgestaan; het leven van een reiziger gaat niet altijd over rozen) ben ik inmiddels aangekomen in Melbourne, wat een relaxte stad! Vanmiddag even koffie gedronken met Carly en verhalen over de legendarische krabrace avond opgehaald; en meteen m'n trip voor de komende weken gepland. Tot 19 dec zit ik in de outback, ik heb er heel veel zin in!

Ik ben hier ook weer telefonisch bereikbaar; (+61) 0410820566; het is hier wel 10 uur later...

Liefs Caro

Reacties

Reacties

Ireentje

Hee lieve Caro!
Wat een geweldige verhalen van Nieuw Zeeland, wat ben je avontuurlijk! En ook super foto's echt leuk om te zien waar je nu bent. Die natuur... echt indrukwekkend!
Heb je nr opgeslagen, dus probeer je binnenkort te bellen. Veel liefs Ireen

Renee

Hee caro, klinkt ontzettend gaaf allemaal!
Nergens bang voor zo te lezen. Super leuke foto's!

Voel ik me ontzettend burgerlijk hier in het kikkerlandje... Huisje... boompje....
Veel plezier en pas goed op jezelf!

Aukje

Hey schat! Wat geweldig allemaal! De foto's van Nieuw Zeeland zien er echt geweldig uit! Ik stuur je snel een mail! Binnenkort echt even skypen! Heb je sinterklaas gevierd?
kus!!

Iris

Woohoo, super om je even aan de telefoon te hebben! See ya in Alice Springs :D Cheers mate!

Amber

Hej Caro,

meid wat heb jij het goed! Hopelijk ga je nog veel meer mooie plekjes zien! Leuk om te zien en te lezen dat je het top hebt! Enjoy! xamber

Anouk

Hi liefie, wat een heerlijke verhalen!!
Je weet hoe gevaarlijk het is om je nummer door te geven! Na een paar wijntjes heb ik echt niet meer door hoe laat het in Australië is :-) xx

charles&yvonne

da's wel erg jammer van dat beestachtig vroege opstaan in Christchurch. anders hadden we je nog wel ff kunnen wegbrengen.
Goede reis naar Adelaide

Roel

Hey hallo,
dat het zijn mooie foto's van Nieuw Zeeland, ben benieuwd of Australie daar nog een beetje aan kan tippen. Ondertussen hebben we ook de dvd van je skydive bekenen, zag er ook buitengewoon spectaculair uit. Veel plezier in Down Under,
liefs,
Yvette&Roel

Rosanne

Ah! Leuk Melbourne! Kun je ook zien waar ik geleefd heb :) kus!

femke

wauw meid, wat maak jij veel mee!!! leuk hoor! en prachtige foto's! heel veel plezier nog en voor over een aantal uurtjes: alvast een leuk oud&nieuw feest gewenst! (voor ons duurt t nog een half dagje:))

charles&yvonne

mooie foto's van Australië; vooral die great ocean road en het vuurwerk. Veel plezier in Tasmanië!

stijn

He Carolien
Die kerstmanmutsen doen het wel, daar in de outback. maar het paradijs weet jij wel te vinden
liefs
stijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!